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La TI digital de BMC mueve el 82 % de las empresas de Fortune 500

Our customer commitment

We continually evaluate the BMC IT Service Management portfolio to ensure we provide the best solutions to meet our customers' needs. BMC has announced that Service Desk Express (SDE) has moved to "Limited Support" and will no longer be supported after December 31, 2017.

While we will not be developing new functionality for SDE or removing the End of Life designation, we will continue to provide limited technical support for the product and may address defects and security issues as defined by the "Product End of Life" section of the BMC Product Support Policy.

What does this mean for you?

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Remedyforce

BMC Remedyforce se basa en Salesforce App Cloud y brinda una gestión de servicios de TI (ITSM) completa con funciones sociales, móviles y colaborativas.

FootPrints Service Core

BMC FootPrints Service Core ofrece una eficaz y práctica suite de herramientas de soluciones locales para automatizar todo el ciclo de vida de TI y de otros servicios "no de TI" de modo fácil y rápido.

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Gestión de servicios de TI (ITSM)
BMC ofrece una amplia gama de soluciones ITSM que aportan innovación mediante una prestación de servicios simplificada e inteligente para los usuarios móviles, sociales y empresariales colaborativos actuales.